donderdag 19 mei 2011

dag 21: 19 mei

Een laatste mail van een eenzaam man want vanavond is het gedaan met alleen fietsen: Bij deze de integrale tekst die je kan lezen zonder een traan te laten ...
'Straks verlaat ik de Cevennes voor de Languedoc. Na een goed ontbijt met mijn "eerste" gekookt eitje, en na nog een beetje te hebben gezwommen, ga ik me nu klaarmaken om een beetje te fietsen.
Het is 23 graden, zonnig en geen wind,  dus super fietsweer.
Voor morgen heb ik 82.5km gepland met een paar heuvelkes. We gaan zien of de "nieuwelingen" dat gaan aankunnen.....zeker na hun nachtelijke rit en jet-lag.
Een alternatief met stop na goed 50km is voorzien.'

1 opmerking:

  1. Wat denkt Carlos !!!
    Mijn broerke ( Dany )opgeven na een luttele 50 km
    Laat u niet kennen hé ! Laat het karakter van de Claeyskens maar eens zien !!!!
    groetjes,
    't zuske

    BeantwoordenVerwijderen